Sidor

onsdag 14 september 2011

Vars är Pocahontas?

Efterlysning. Jag sorterade precis mina disneyfilmer.. och min Pocahontas saknas. Vars är den?! Buhu.. Drygt att behöva köpa den igen, när jag inte har köpt alla filmer ännu.. haha jaja.. Den lär väll ha försvunnit i flytten. Men om nån hittar den hemma hos sig och jag glömt den där, let me know!

Jobbar snart.. börjar halv5.. Seeeeegt. Särskillt när jag är ledig imårn för då försvinner ju som hela denna kväll, och återstår bara en ledig dag.. hmm.. me no likey.

Ser för tillfället på New Moon. Mest för att ha något att se på eftersom jag sett den flera gånger. Tycker om filmerna, böckerna är ju självfallet tusen ggr bättre.. Men filmerna är ändå bra!!

Igår regnade det när jag cyklade hem, blött! Men när Hannes kom hem var han dyngblöt. Hade börjat ösa ner vid Ersforsen så när han kom in droppade det typ vatten från han.. haha det är ju inte dunderkul när det öser ner när man ska regna. För tillfället ser det ut som att min cykeltur till jobbet kommer vara regnfri, men det vet man ju aldrig nuförtiden, så kommer ändå ta med mig min regnjacka. Sådeså!

Stekte pannkakor till lunch. Vet inte riktigt varför. Gick bara in i köket och började göra pannkaka.. Haha. Men det var gött :)

Snart fyller Hannes år, 25 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar