Sidor

lördag 10 september 2011

Filmkväll

Igår åkte jag bussen 9.25 från ersmark till Team Sportia för att hämta min cykel. Wiiie :)
Tusen tack mamma och pappa! Loving it! Ska slänga upp en bild lite senare på den :)

Sen cyklade jag till jobbet, började halv11. Slutade 18, men var mkt folk, fredag, kaos. Så 18.40 kunde jag smita iväg. Lite less över att ha jobbat över så mkt eftersom jag skulle göra fredagsmiddag när jag kom hem, gjorde jag ändå, men allt blev ju så himla sent. Det blev potatis, zukini, paprika, morötter, lök som jag hade i ugnen, med fläskfile med blåmögelostsås. Hann precis äta innan idol började.




 Jag hann även med att slänga ihop en kladdkaka som vi åt med glass till fredagens film, som blev Five minarets in New York.
Den var bra, lagom spännande. Det enda tråkiga var väll kanske att Hannes somna hela tiden, och när han vaknade ville han veta vad som hänt i filmen. Det är ju ganska svårt att beskriva vad som hänt när man inte vet när han somnade.. Haha. 

När filmen var slut så ville jag egentligen se på nå serier, men jag har inga serier just nu som jag kan se på. Boring, men egentligen ganska bra för då blir jag inte lika hooked.

Bläddrade lite bland kanalerna, och på 9an så visade dom 10,000 B.C . Har sett den förut men den är ju faktiskt bra tycker jag så jag såg klart den. Tyvärr så började den ju typ elva så var ju inte slut förrän ett, jag som ville gå och lägga mig men det går ju inte när man ser en film. Haha. Sist jag såg den var när jag bodde i Oslo, då såg jag den med Annika och några fler efter vi käkat på Majorstuen. Jag var ju på majorstuen kanske tre gånger under min tid i Oslo.

Iaf, efter filmen gick jag och klappade Selma lite innan jag kröp till kojs :) Det var min fredag. Hade inte riktigt tid eller ork att blogga igår för jag var så trött efter dagen. Men nu blev ju updateringen nu ist :) Bättre sent än aldriiiiiiig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar