Sidor

torsdag 15 september 2011

Jädrans

mmäääh.. Jag hade tänkt att sy lite idag, på min lediga dag. Men jag har aldrig varit bra på att få in tråden på alla ställen den ska vara för att det ska gå att sy med den.. Så efter 20 minuters pillande fick jag lov att ge upp. Måste ha en guide innan jag försöker igen.. Är ledig på tisdag så kanske ska försöka hittat nån som kan visa mig innan dess.. Lite drygt när man som blev sugen på att sy.

Jaja..

Mamma kom hit och åt lunch med mig, mkt trevligt. Vi åt sallad sen drack vi kaffe. Sen fick hon lov att åka tillbaka till jobbet, och jag stannade ju här hemma. Trevligt med besök när man är ledig såhär. Jag träffar inte så himla mkt folk när jag är ledig på veckorna.. för det första så är det inte så många andra som är lediga och för det andra om nån väl är ledig så är det ju inte superenkelt att veta om det eftersom folk är som inte lediga på veckodagarna.

Nu ser jag på How I met your mother och hänger med Nimbus.

2 kommentarer:

  1. haha menar du allvar att du inte fick in tråden i nålen? :) det är min specialite!

    SvaraRadera
  2. ja det är ju olika på alla.. eller kanske inte men lika svårt på alla!

    SvaraRadera