Sidor

fredag 2 september 2011

Rastlös men trött.

Jaa, nu är hösten kommen. Jag har varit väldigt dålig på att blogga denna sommar. Det är ju tråkigt nu när man tänker efter i efterhand. Det är egentligen inte det att jag gjort massa roliga saker att jag inte hunnit sätta mig datorn, eller dra upp iphonen, och uppdatera här på bloggen. Utan det är mest för att jag inte haft nå sug för att blogga. Plus att jag gjort saker som, jobbat, jobbat med huset, sovit osv. Sådana där roliga saker, att jag inte haft ork att blogga. Men förhoppningsvis ska det ändras på nu i höst.

Jag har inget sug på att resa (eller det har jag alltid, men inte så att det kryper i kroppen och det enda jag kan tänka på är att resa, nu äre bara vanligt "Det skulle vara skönt" som känns i mig), men det är ändå ngt. Jag är rastlös. Jag behöver en förändring. Kanske en ny hobby kan få mig att inte vara rastlös. För det är en skum känsla, att vara rastlös i hela kroppen samtidigt som jag bara vill sova, sova, sova. Tror jag behöver nån liten förändring som sagt. Kanske vinna 215 miljoner, kanske vinna en bil, kanske skaffa mig en hobby (t.ex sy). Jag vet inte. Ska fundera vidare på saken. Det är ju något jag tycker om. Att fundera. Det ger mig ro, men gör även att jag har svårt att somna när jag väl vill, för då ligger jag bara och tänker. Kan inte sluta tänka. Som att jag inte tänkt på hela dagen, sen när jag lägger mig ner i sängen, mörkt och tyst, så kommer alla tankar till mig samtidigt. Hmm...

Nu babblas det på för fulla muggar känner jag. Men det kan vara så ibland. Nu kommer ni inte kunna få tyst på mig! Haha.

Har även massvis med saker jag måste göra, sortera. Sortera i lådor, sortera bilder på datorn, sortera och organisera i garderoberna runt om i huset. Städa ut grejer som jag hade tänkt och sälja när jag och Sanna ska ha loppis. Eller ha och ha, vi hade som tänkt att hyra ett bord och sälja det som säljas kan.
Nu ska jag försöka mig på å sova. Men först ska jag dricka lite vatten för jag är törstig.
God natt. Sov inte i hatt.

1 kommentar:

  1. höst = spara pengar till thailand, fixa i hallen? måla garage, läsa bok, bada, köpa bil? :)

    se arsenal vinna!

    SvaraRadera