Sidor

söndag 11 september 2011

Söndagsidol o hamburgare

Emma och Per kom på besök idag :) Jag och Emma satt i köket och drack kaffe, Per ville inte riktigt vara med oss utan han hängde i hallen och senare även lite i vardagsrummet där Hannes satt och kollade på fotboll. Sen när dom åkt hem så åkte jag och Hannes förbi Inger och Greger en stund och sen och handlade, för att sedan åka hem och jag gjorde hamburgare och pommes idag igen. Både lördag och söndag.. ack. Men det var ju så gott igår så vi var sugna idag med, eller jag var faktiskt sugen på köttfärssås och spaghetti men när Hannes sa att han ville ha hamburgare så var jag inte seg på att haka på det suget.

Sen har vi sett Idol (såklart) och sen en film, som Hannes fick välja, som inte var speciellt bra, som hette Monsters. Jaja, alla filmer kan ju inte vara så bra som man vill att dom ska vara.

Imårn äre måndag... Jobb, skönt att jag slutar tre iaf :) Sen jobb tisdag och onsdag för att sedan vara ledig torsdag och fredag. Jag längtar till torsdag. Men inte till lördag, för då äre barnhelg och jag jobbar 7 dagar i sträck. Buhu. Haft smygångest i ca 2 veckor över nästa helg. Jag påminner även alla som jobbar den helgen om det hela tiden så dom oxå måste tänka på det.. haha.. Inte meningen dock, men jag tänker ju på det relativt mycket och jag pratar relativt mycket om vad jag tänker..
Nu ska jag bege mig till sängen och hoppas på att somna innan 1 iaf! Hoppas med mig!
Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Vad jobbar du imorgon då? :) Jobbar vi tillsammans? Har du sett min blogg nu, bild på den nya ramen :D

    SvaraRadera
  2. Men gud så kul mitt namn står i din blogg tjohoo!! Hoppas allt är bra med dig. Var mys att träffa dig i söndags :) kram ps. visst ser du till att du är ledig 8 oktober!! kram

    SvaraRadera