Sidor

fredag 2 september 2011

Sågad!

Precis sett klart Something Borrowed. Och nej, den var inte bra. Trodde som att den skulle vara det men det var alldeles för många saker som inte skulle sluta som det skulle. Saker man inte gör, regler. Hallå?? Jag blir ju nästan upprörd.

Funderar på att städa nånstans.. Till loppisen, men vet inte vars jag ska börja. Vill helst börja i garaget, men det kommer ju inte att hända ikväll, eftersom Hannes är ute på galej, det är kölsvart ute och jag har ingen dödslängtan. Kan ju knappt gå och lägga mig när jag är själv. Känns ju lite halvers när Hannes är ute och jag jobbar dagen efter, för då måste jag som gå och lägga mig men det går som inte. Lösning: Sluta jobba helg. Hur då: Vet ej.

Annars då? Ni som läser min blogg, är ju säkerligen van vid att jag stormbloggar och sen slutar blogga en stund. Men ska inte göra så denna gång är målet. Kommer nog inte att uppdatera fem gånger på en kväll som nu, men kommer inte (förhoppningsvis) gå veckor mellan inläggen.

Ska nog gå och packa grejerna som jag behöver imårn, eftersom jag slutar jobba klockan 17 och kräftskivan början 17.30 så äre ju lite tajt, så måste göra mig klar på jobbet, därav så måste jag ju packa och planera ikväll. Åhh. Jobbigt. Ni vet ju hur det är. Jag kanske tror att jag känner mig fräsch imårn och packar värsta partyblåsan, sen när det väl är imårn så var det ju absolut inte vad jag ville ha på mig. Brukar sluta med att jag packar typ 3 ombyten men det är ju lite svårt, speciellt när jag cyklar till jobbet och har på mig kläder då, inte samma kläder som jag vill ha på kvällen. Så hursomhelst blire ju fullt i väskan när jag bytt om. Ikke sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar