Sidor

lördag 10 september 2011

Nygräddade scones

Sitter och ser på Arsenalen spela mot Swansea. Står 1-0 till Arsenal, är en minut kvar.
Idag har jag bara sett Planet Earth, sovit, ätit lite kladdkaka, städat och duschat.
Hannes väckte mig strax efter 9 och tyckte jag skulle göra scones. Jag tyckte det var en bra ide, tog mig upp nån gång efter halv10 och gjorde scones som vi åt nybakta. Mumma.

Nu är jag sugen på att göra hamburgare med strips, men då vill jag typ åka förbi frasses och köpa sweetchilidressing. Det är ju den bästa dressingen i hela världen. Haha. Men känns lite jobbigt att åka till Ersboda innan jag ska börja laga mat. We'll see.

Vill hitta på något ikväll efter denna slöa dag, hade tänkt att åka förbi Sanna m. fam och hälsa på litegrann. Men när dom alla var sjuklingar kändes inte det så lockande, jag vill inte bli förkyld :( Är redan så trött som det är av att hösten är på väg. Då tänkte jag att bio kanske vore roligt, kanske Jägarna 2 men då är ju grejen att jag, pinsamt nog, inte har sett slutet på Jägarna, jag vet, ofattbart. Men jag höll på se den en gång då den gick på tv och tyckte den var jättebra, men fick lov att fara innan den var slut, och eftersom Hannes redan sett den så blev det inte så att jag såg klart den. Det var dumt. Har ju tänkt att göra det... Peter Stormare var ju in på frasses i tisdags tror jag det var. Crazy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar