Sidor

onsdag 21 september 2011

Hela dan får hon arbeta hon får jobba hon får streta

Vet ni vilken film det är ifrån?? (Min rubrik)

Kul att veta Sandra och Elin ;)

Idag har verkligen gått fort.. lite för fort.. men det är ju bra, bara två dagar kvar tills helg.. :) aaa si skönt!

Har inte gjort så mkt idag, cyklat till och från jobbet, jobbat 4 timmar, handlat, sett tv, nyheterna och en film. Nu ser jag project runway, tycker egentligen inte det är så bra, men såg ett avsnitt idag så fick lov att ladda hem de två följande avsnitten.. haha.. Ska snart gå och lägga mig och läsa min bok.. Är egentligen inte så trött, men ska skjutsa mamma till flyget imårn innan 8, så det är ju skönt att ha fått min skönhetssömn!!

I helgen äre mkt jag vill hinna med, men samtidigt vill jag ju njuta av ledigheten.. Jag och Hannes ska måla och tvätta fönstrena, så förhoppningsvis är det bra väder.. annars är det lite svårt att göra dom sakerna.. och det är dels skönt att få det gjort och man måste passa på när jag är ledig på helgen, för allt är ju roligare när man är 2! Ikke sant!

Ps. Nu ska jag äta lite nutella D.s

1 kommentar:

  1. askungen såklart ;P
    vi måste nästan boka in maraton snart! :)

    SvaraRadera