Sidor

torsdag 29 september 2011

Snabb update

Sitter och ser Idol med Nimbus. Är så trött idag. Helt slut efter igår. Haha.
Jobbade till 19, cyklade hem, och slängt mig ner i soffan. Hannes är i Stockholm, men han är snart på väg hem.
Skönt att han bara skulle vara borta över dagen, inge kul att sova själv, läskigt och ensamt! Plus att jag saknar han ju. Selma sprang ut så snabbt som hon fick, hoppas hon kommer in innan jag ska gå och lägga mig iaf. Det är ju så mörkt ute. Borde köpa en reflex till henne.. Hon har ju bara ett halsband nu.

På måndag fyller Sanna år. Wiiie.
På tisdag ska Nimbus kastreras, stackars snutten..
På onsdag ska jag va med Emma. :) (Skulle vara med henne ikväll, men hon blev sjuk, usch för att vara sjuk, det är segt)

Nu börjar Idol igen..
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar