Sidor

tisdag 20 september 2011

Detta har hänt.. ba ba baaaam

Bloggfri helg. Sorry :P Men.. Previously on Linn (Som i serier nivet, jag är en nörd, jagvet)
Började 8 i lördags. Dagen gick sådär.. Lite plus minus ärlikamed noll. Skyndade mig efter jobbet och åkte med Linn och såg Hannes korpenfinal. Dom vann med typ 6-2, trots en utvisning i typ tredje minuten, så det var inte en jättespännande match, men alltid roligt när dom vinner :) Släppte av Hannes hemma efter matchen och åkte förbi pappa en snabbis där även Sanna och Liam var. Sen åkte jag och hämtade pizza, skjutsade Hannes till hans lagfest, såg film, åt marabou mjölkchoklad, sov.

Söndagen kommer jag knappt ihåg, den var inte så rolig, nått som dock var ljuspunkten under arbetsdagen var att jag fick jobba med Lina. Wie. Roligt. Jättelänge sen sist jag jobbade med henne! Sen åt jag och Hannes biffar och potatis hos pappa :) Gott!!

Måndagen bestod mest av jobb,sen en snabbis på stan, hem, äta, se Idol och en film. Hannes somnade hela tiden så han gick och la sig innan filmen var slut. Fast filmen inte var speciellt bra så såg jag klart den. Drive Angry hette den iaf.

Imårse gick jag upp vid 7, åt frukost och kollade på nyheterna med Hannes tills han fick lov att åka till jobbet. Sen annars idag har jag inte gjort så mkt.. Sett Eclipse och nu ser jag How I met your mother. Ska försöka städa lite sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar