Sidor

onsdag 7 september 2011

Fikaaa

Kom nyss hem efter en hektisk eftermiddag, men bara trevlig eftermiddag :)

När jag skulle äta lunch idag var jag inge sugen alls, på nått, men jag var jättehungrig. Så tillslut tog jag fram och tinade kyckling, stekte den plus paprika, lök, zukini, matlagninsgrädde och mögelost. Till det bulgur. Blev supergott och jag var sugen på maten som blev. Haha. Sen har jag städat lite i byrån, hann dock inte klart för det är en miljard grejer i den.. gaaah.

Sen körde jag till Sanna, därifrån åkte vi och plockade upp Adam, sen Jonas sen mot Nordmaling för att fira farmor som fyller år :) Där bjöds det på tårta, godis och kaffe. Sen åkte jag hem med mamma och pappa mot stan. Dom släppte av mig hos Sanna och jag körde till Linn. Där det var fullt hus och bjöds på fika och te. Supergott.

Sen har jag somsagt precis kommit hem och nu ska jag sova så att jag är utvilad till jobbet imårn.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar