Sidor

lördag 3 september 2011

00.03

Nu har Hannes kommit hem. Glad!
Fast jag ska ju gå och lägga mig nu :(
Men hann se han en stund iaf :)
Plus att nu kan jag gå och lägga mig! Yay!

Coconut tree...

Hannes gör ägg och korvmacka, han säger att han inte vet hur man gör.
Men jag tror nog han kommer på det.
Hannes är typ den enda som kommenterar min blogg.
Det tycker jag är jätteroligt att han gör.
Men skulle ju va roligt om nån annan även kunde skriva nått,
så jag vet att ni är där.
Hallå? Nån där? eko?
haha. Nu är jag trött.

Just ja. Läste ju Sannas blogg och kom på att jag glömt skriva en stor händelse!!
Idag när jag cyklade förbi OKQ8 så såg det ganska mörkt ut,
men jag tänkte att det kanske är sådär det ser ut.
Men sen när jag gick in på jobbet var det svart! Och tyst!
Var skrämmande. Trodde vi hade blivit kapade (som ett plan blir kapat nivet)
men det var bara strömavbrott.
Hursomhelst, så var det strömavbrott i över en halvtimme.
Vi kunde inte göra något, det enda vi kunde göra var att stå där.
Kunderna väntade i serveringen på att strömmen skulle komma tillbaka.
När strömmen väl kom så, booom, vare kö till dörrn och dagen var som det skulle.
Spännande, visst?

Nu svammlar Hansi.
Pusshej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar