Sidor

fredag 2 september 2011

Varm choklad

Jag ser på Something borrowed och dricker varm choklad. Det var länge sen, men så mysigt det känns. Var sugen på kaffe efter jag ätit min man (vilket blev två mackor, en med ost och skinka och en med falukorv) men jag kände att det blev lite sent att dricka kaffe halv9 eftersom jag vill kunna somna tidigt så jag är pigg och fräsch imårn, både på jobbet och på kräftskivan efteråt :)

Nimbus ligger bredvid och sover. Han följer efter mig så snabbt jag ska gå till hallen och släcka, eller till köket och hämta något. Det stör ju hans sömn stackarn. Så nu ska jag sitta klistrad här i soffan en stund så han kan sova i lugn och ro utan att måsta följa mig överallt.

Var lit tråkigt att cykla hem eftersom det duggade i mitt ansikte hela tiden!

Nu ska jag återgå till min varma choklad.

2 kommentarer:

  1. "Var sugen på kaffe efter att jag ätit min man.." :-D

    SvaraRadera
  2. Menade min mat ju. Inte min man. Haha

    SvaraRadera