Sidor

torsdag 15 september 2011

Hår och serier

Ibland saknar jag mitt mörka hår. Det var som så skönt och fint. Men när jag har mörkt hår så saknar jag tillslut mitt ljusa hår, och det är jobbigare att gå tillbaka till det blonda än att färga håret mörkare.

Mest av allt saknar jag mitt långa hår.. Har inte haft långt hår sedan när jag precis träffade Hannes, för mer än tre år sedan. Sen när jag träffat han, flyttade jag hem, färgade håret blondt och då eftersom jag haft mörkt så länge så fick dom lov att klippa av mig typ allt hår. Eller, jag hade till axlarna typ.. men dom klippte mer än 2 decimeter iaf.. Sen dess har jag iaf tänkt att spara ut håret, men har som blivit less, klippt nån frisyr, osv.. Så det har inte blivit så långt som jag hade innan.. Får se om det nånsin blir så långt och tjockt igen.. Har hört att håret växer sämre och har dåligare kvalite på senare år.. Och jag är ju redan 22! Snart 23! Ojoj :)

Idag har jag mest tagit det lugnt.. Det va skönt.
Jobbade kväll, cyklade i hem i mörkret.. Har ätit mackor och druckit varm choklad framför tvn.. Det va gott! Funderar på att snart gå och lägga mig... Men är inte trött än, man varvar ju typ aldrig ner när man jobbar kväll :/ Imårn är jag iaf fri! Gu si skönt. Jag ska sova. Se film (hoppas nästan det regnar imårn, sorry :P) och äta god mat och dricka kaffe. Det är mina planer för imårn och det känns fantastiskt!

Nuuu, ska jag nog kika på lite How I met your mother. Laddade hem säsong 1. Ska se om alla säsongerna hade jag tänkt.. Har inte så mkt annat att se på nowadays :P Sanna försöker övertala mig att börja se Supernatural.. men den gubben gick inte.. Haha nej men vi får väll se, ska aldrig säga aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar