Sidor

torsdag 22 september 2011

I väntan...

Ligger och ser på Modern Family. Väntar på att Hannes ska sluta spela dator (tänkte skriva game-a, men det blir så konstigt) så att vi kanske kan se en film. Börjar ju nästan bli sent nu (pensionären i mig som talar nu, inte 22åringen).

Imårn, imårn, imårn.
Kanske, kanske, kanske.
Hoppas, hoppas, hoppas.

Tänkte skriva några meningar här om Elin (ungefär som när man ber för nån annan, men jag bloggar för henne) haha, weird det blev.. Men hoppas det snart blir 10e oktober så hon slipper slita ihjäl sig och hon kan få leva som en vanlig människa innan hon går sönder!! Heja heja! Team-Elin!

Jag vill shoppa på monkis shop nu direkt i datorn!! Gaah.

Jävla loppis som var fullt :( December nästa då?!

1 kommentar:

  1. Hahaha neej vad fint! :D Jag såg mitt namn men kopplade typ inte (trög som man är)!
    Målet är ett anständigt liv! Det BORDE finnas ett team elin överallt! BRA INITIATIV! ;D GOO LINN

    SvaraRadera