Sidor

torsdag 22 september 2011

Regn, planer, Nimbus

Skjutsade mamma till flyget imårse.. Det började ösregna. Gick knappt att köra bil.. Man såg ju ingenting. Usch!! Kom hem och åt lite frulle och drack en kaffe. Nu har jag sett serier sen dess och snart ska jag åka och jobba.. Slutar sju.. Seeeegt. Men men, pengarna måste ju rulla in.

Längtar till helgen. Ska bli sjukt skönt. Hoppas på att det inte regnar. Ge mig fint väder, väderguden!

Go big or go home. Jag är sjukt sugen på en tatuering. Om man bara hade lite extra cash så man kunde göra lite kroppsmålning. Nu var det ju ett och ett halvt år sen senaste.. Och sen dess har jag ju bara väntat och längtat på nästa.. men allt blir inte som man vill..

Nimbus ligger brevid mig och myser som vanligt. Det är så svårt att lämna han när man ska åka iväg, han blir ju så ledsen, stackarn, sen sitter han och kollar efter mig när jag kör iväg.

Nu måste jag göra mig klar. Börjar om en halvtimme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar