Sidor

fredag 23 september 2011

Dum dum superdumdum!

Det har varit en lååång dag. Skjutsade Hannes till jobbet vid halv8. Åkte hem, såg Greys Anatomy. Åh så bra det var. Jag gjorde ju dock ett litet misstag. Sminkade mig innan jag såg, ack ack, jag vet ju att jag jämt gråter till den serien.. Så det var bara; Gör om gör rätt.

Sen fortsatte dagen med att jag fick åka och jobba.. Mkt folk. Löning. Osv osv.
Åkte hem, åt middag, det var gott, Hannes hade gjort fläskfile, svamp, potatis och bea.
Sen blev det ju såklart Idol. Men vilken besvikelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur kunde dom skicka hem Nicholas??? Jag förstår ingenting. Buhu. Jag grät.
Ta honom tillbaka dumma jury.

Nu väntar jag på att säsong ett av Whale Wars ska komma hem till mig i soffan. Sen blire utav att se de!

Sjukligt skönt med helg. Denna helg förtjänar jag tycker jag! En helg, är ju bara en helg om man är ledig (tycker jag) annars är det ju bara en arbetsdag, då man är slut och trött. Så ska njuta av denna helg. Ska göra allt jag kan för att gå upp tidigt så att dagarna blir långa. På söndag hade jag tänkt mig att se Linns match. Får se om det hinns med, men hoppas :)

1 kommentar:

  1. Ja hoppas du kan se min match!! :D Tack för länkningen!

    SvaraRadera