Sidor

tisdag 20 september 2011

Nostalgi

250 besökare senaste veckan. Det är trevligt det :) Skriv gärna så vet jag att ni är där.. haha..

Satt precis och läste gamla mail från när jag och Hannes var ute och reste och strax innan. Man blir ju nostalgisk. Tiden går så fort.. Kom ju hem för 16 månader sedan.. Gaah.. Tiden går alldeles för snabbt.

Men hunnit med ganska mkt ändå, bodde i lägenheten på Öbacka, köpt hus, flyttat in och renoverat lite..
Fått kattungar. Sett dom få nya hem. (Förutom Nimbus dåå, han stannade ju här!)

Idag på min lediga dag har jag hunnit med mkt.. Förutom mitt tv-tittande så har jag även hunnit: Städa toaletterna, dammsuga, torka golvet, städa fläkten, torka alla ytor, tvättat och bytt sängkläder.

Nu är jag trött.. ska lägga mig och läsa.. Läser Alfahannen av Katarina Wennestam.

3 kommentarer:

  1. Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera