Sidor

söndag 18 oktober 2009

wow

tiden bara försvann.. satt och svarade på lite mejl och kikade på gamla mejl och bilder.. och nostalgin bara flödade! God vad jag saknar folk... Johanna som jag haft så många roliga dagar, kväller, nätter med!! Vi gjorde allt tillsammans back in the day typ.. :P Sen söta annika som räddade mig från långa och sega dagar på FS. Manne som hade med sig världens största (tyyyyp) slangbella till jobbet som jag han och Johanna sköt vattenballonger med på rasterna! Jag och Johanna som var indianer när timmarna varit många och natten var sen på jobbet.. indianmålade och allt... haha..

Lina och Sofie som fått för sig att det är nödvändigt att bo i södra Sverige.. men what? we love Norrland! Det är ju så långt till er när ni ska bo därnere.. man ser er ju aldrig.. :(

Emma som bor i nya zeeland.. henne ser man inte ens röken till.. pratar nästan aldrig med henne heller eftersom tidsskillnaden är fucked up!

Ida som bott i Oslo men nu är ute och reser.. Linn som bor i Paris..

varför gör alla detta mot mig?? Kom hem! (till Annika och johanna, kom hit) vi börjar om igen.

1 kommentar:

  1. Jag är typ inte ens i paris :) om det är till någon tröst. Har lagt till din blogg nu. Hoppas allt är bra med dig!

    Linn

    SvaraRadera