Sidor

lördag 31 oktober 2009

Snuva

Ingen feber idag (hitills) så det är ju positivt.. och det enda som jag känt mig riktigt sjuk av är ju febern.. annars bara lite snorig och det klarar man ju av. Ont i huvvet hade jag dock oxå i början. och det är ju jobbigt nanting. Men idag när jag vaknade så är jag bara lite snuvig typ.. hostar ibland.. men så sjuk som jag är nu känns ändå okej.. så sjuk brukar man ju vara när man jobbar ändå tyyyyp..

Har legat och dragit mig i sängen idag för att kunna sova så mkt som möjligt, det va skönt. Selma kom och ville mysa så jag klappade henne och hon la sig och spann... Hannes har varit duktig, gått ut med Casper, städat lite och nu lagar han mat..

Ikväll? Hmm.. funderar iaf på att fara dit, jag håller på dö av att sitta instängd utan att träffa folk. det är tråkigt... Jaja.. Nu va maten klar...

tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar