Sidor

söndag 18 oktober 2009

å nej

varför ska barcelona spela lika mot valencia.. så tråkigt.. ville och väntade på mål.. men ikke! :(
inte ett enda mål...

funderar på att se slutet på sex and the city filmen.. såg den igår när den visades på tv men såg inte slutet för den skulle sluta halv1 och jag ville få lite skönhetssömn innan jobbet. Men eftersom vi gett den till mamma så ska jag nog se den nu :) men bara slutet.. så sent ju.. annars hade jag kunnat sett hela..

va nyss ute och ropade på selma men she was nowhere to be found.. hon brukar ju alltid komma när man ropar på henne.. man blir ju lite orolig.. men katter är ju nattdjur så det är ju hennes tid på dygnet.. vill väll vara ute och roa sig lite med de andra katterna på en lördagskväll...

blev iaf inte av att se drag me to hell.. jag hade som i minnet att Sanna hade sett den och tyckt den va sämst.. och mkt riktigt så ringde jag henne och hon bekräftade mina farhågor. Så då orkade jag inte spendera hela kvällen med att se den.. iofs vet ja inte om jag hade hunnit eftersom jag och Hannes (Hannes halvsovande typ hela barcelona matchen) har sett fotboll hela kvällen.. men som sagt ska det bli lite filmtajm nu för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar