Sidor

onsdag 14 oktober 2009

Räksaft..mums!

hahaha.. Philip frågade idag vem som hade gjort byttorna igår.. För han skulle ta fram räkorna och räkhinken hade varit öppnad så (så som han uttryckte sig) flög det "räksaft" överallt.. Alltså, laken som räkorna ligger i i hinken... Haha.
Jag och Andrea tyckte det var så roligt. Skrattade hur länge somhelst; "Vad vill ni dricka till middagen? Vin eller får man kanske bjuda på räksaft?" Ursss, så vidrigt det låter.. Dagens roliga händelse. haha!

En annan rolig händelse (eller kanske sammanträffande) på jobbet var när jag satt och åt lunch och Sandra kom för att prata lite och läste upp ett sms "Välkommen till FTV torsdagen den 15/10 kl.8.40.. blablabla.." Då sa jag att jag oxå skulle dit imårn.. fast 8.30. Vad är oddsen på att Sandra skulle läsa upp sitt FTV-sms och att det var just till mig som oxå skulle dit då? haha.. tyckte det va lite roligt.. så då sa jag att ja kunde hämta henne så hon slipper åka buss till sjukhuset. Något som hade varit snäppet roligare hade dock varit om vi träffats där och jag sagt att hon skulle ju ha sagt ngt.. då hade hon kunnat få åka med.. Och hon skulle känna ågren flera dagar över att hon inte sa ngt... (fast det skulle hon nog inte göra, men lite störande hade ju iaf varit.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar