Sidor

måndag 12 oktober 2009

Badkar = ovärderligt

Jag var så sjukt trött imårse, ville inte kliva ur sängen.. Jag vaknade kvart i 10, tänkte att jag sover till 10.. fast då måste jag börja cykla direkt... annars skulle ja ju inte hinna.. sen när klockan var 10 och jag bestämde mig för att gå upp och skynda mig kom jag på att jag inte behövde cykla förrän halv11 eftersom jag börjar 11. Så där tjänade jag en hel halvtimme. Guld. Han äta frukost, dricka en kopp kaffe och sen pallra mig iväg. :)

Jobbade till sju, cyklade hemåt och åt kebab/tacos. Skitagott!! Sen tänkte jag bada ett tag.. Låg i badet och läste sen när jag gick upp hade jag legat i badet en och en halvtimme.. trodde jag ikke!

Nu ska vi se Ice age 3!! Hoppas den är lika bra som de föregående!

Selma ligger och myser i mitt knä och Hannes ligger och sover i soffan.. men jag vill se film nuu!

tata!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar