Sidor

måndag 19 oktober 2009

krångel krångel

Vill se nya Desperate! Men det går såååå segt.. Såg nyss Gossip girl istället.. Ändå slapp serie.. Var bättre förut, men tycker fortfarande om den!!! Den är bara lite annorlunda nu.. Snart ska jag ta tag i mig själv och även se Greys anatomy.. Men det har inte blivit av..Men jag vet att när jag väl börjar se är det omöjligt att sluta.. Så är det iofs för mig med dom flesta serier.. :)

Håller på laga chiliconcarne och ris.. Som ja ska hinna äta innan jag börjar jobba om lite mindre än en timme. Gött!

Har försökt hela dagen att ringa till folk som kanske kan ge mig svar på min fråga: ska ju vaccinera mig mot influensan v49, och när man vaccinerat sig mot den ska man inte vaccinera sig mot nånting annat inom 3v. Och allt känns väldigt tajt eftersom jag vill vaccinera mig mot allt annat i december oxå.. Så då försökte jag ringa till vaccinationsrådgivningen på infektion, men dom sa bara på sin telefon att dom slutat med rådgivning men att man kan ringa och boka tid. Känns ju lite smått ovärt att boka tid om det är för tidigt nu att göra det? rrright?
Då ringde jag till vårdcentralen för att höra vad dom hade och säga, dom ringde upp efter drygt en timme och inte blev ja klokare för det.. Dom hänvisade mig tillbaka till infektion.. gaaah. varför ska allt jämt va så krångligt?

2 kommentarer:

  1. anmäl dig på bloggportalen.se för reklam av bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Jag drömde om greys anatomy inatt. Att alla där var gravida.
    Jag tankar s06e04 av DH nu! Det går skitseeegt fast det är 15 889 pers som seedar :O:O HOW CAN THAT BE?!

    SvaraRadera