Sidor

söndag 11 oktober 2009

Söt kattunge. Sött barn

Nu var helgen över.. inte för att det varit en superhelg eftersom jag jobbat.. då göre ingenting att det är måndag imårn.. bara en dag närmare tills "riktig" helg.. när man är ledig.. men helgen har varit rolig, förutom jobbet då :P haha.. Var med Sanna och liam typ heeela helgen. Mys!



Sen har jag tagit bild på den söta lilla kattungen som Linn skaffat. mys. vill oxå ha en kattunge..


Men en till katt blir det nog när jag och Hannes har varit och rest lite i världen.. Vill som inte skaffa en liten katttjoppa och sen måsta lämna den jättelänge.. buhu...
Nu ska jag lägga mig och läsa.. Och sova en lååång natt. Gud vad skönt. Har varit så trött hela helgen :S Hoppas jag är piggare imårn!!
tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar