Sidor

lördag 17 oktober 2009

Äntligen lördag..

NU! Äntligen. slutjobbat.. eller iaf tills på måndag men det känns så skönt.

Vaknade upp, Hannes skjutsade mig till jobbet.. Arbetsdagen gick faktiskt fort och sen skulle jag få sluta.. Skönt, körde hem (mamma hade lämnat bilen hos mig så jag kunde köra hem, sweet) köpte pizza till mig och hannes.. Onyttigt men jag var så osugen på att laga mat.. mest därför.. Sen kikade Hannes på fotboll ett tag.. jag gick och badade i 1 och en halv timme.. Läste min bok och njöt av värmen och ledigheten..

Sen fick jag sms om fest.. då blev jag ju lite sugen men kl. var lite för mkt för att lyckas fixa skjuts.. :( Det var ju synd, särskillt eftersom Hannes oxå blev lite sugen på sticka till hans polare så då hade jag inte ens behövt känna att ja lämnade han helt ensam...

Ville ju dricka lite vin .....

1 kommentar:

  1. ja, det var synd att du inte var med, det var kul! fast jag stukade visst foten :P

    SvaraRadera