Sidor

onsdag 14 oktober 2009

Onsdag 14/10

Idag är det en månad kvar tills jag fyller år.. wie. va kul med tårta och grejer :)!
Då fyller jag 21 år, och Liam 3 månader.

Selma vill va med Sotis men sotis vill som inte riktigt.. Nu sitter Selma bakom/ovanför Sotis och funderar på hur hon ska komma ner till Sotis men hon vågar som inte, för Sotis kan bli så arg hela tiden.. Sotis ligger på mattan under bordet och kamoflerar sig.. Sotis är svart, mattan är svart. Ibland ligger sotis på typ en fotölj eller nått sånt och då ser inte Selma Sotis så då kan hon bara trippa förbi.. haha..

Jag kommer ihåg för länge sen, så hade vi en svart sackosäck som Sotis brukade ligga i... Sanna kom och jag såg att hon tänkte sätta sig i sackosäcken, då sa jag: Akta Sotis. Sanna sa: haha. Hon trodde jag skämtade och hävde sig ner i sackosäcken... MJAOOO.. Sa Sotis och Sanna flög upp hur sackosäcken.. Stackars Sotis höll ju på bli mosad. haha..

4 kommentarer:

  1. Gå in på "presentera blogg" och sen trycker du "ändra" på informationen om din blogg (bloggen, inte bloggaren). I höger spalt står det en massa grejjer, där står det:

    OM DU BLOGGAR PÅ BLOGGER.COM (BLOGSPOT.COM):

    1. Logga in på Blogger och välj din blogg genom att klicka på namet.

    2. Klicka sedan på "Template." Där ser du koden i en textruta. (om du har på svenska --> layout --> redigera html)

    3. Leta upp texten
    -blabla gick inte att skriva kod i kommentar-
    och klistra in följande kod efter den:
    --BLABLABLA gick inte att skriva kod i kommentar--

    4. Spara ändringarna och publicera bloggen.

    DOCK har jag kopierat detta från min sida, så du måste kolla vad din kod är! Kolla html-koden du ska lägga in och lägg in den enligt anvisningarna!

    SvaraRadera
  2. fel! jag menar - gå in på "log-in", inte "presentera blogg"

    SvaraRadera
  3. hahaha den där katten har överlevt mycket!! fetto-sanna

    SvaraRadera
  4. Lever Sotis eller är det en annan Sotis? :D

    SvaraRadera