Sidor

fredag 30 oktober 2009

Thailand

Vaknade imårse och skjutsade mamma och pappa till flygplatsen kl.06.00. For hem och försökte somna om sen vakna jag igen kvart över 8 för då skulle jag skjutsa Hannes till jobbet.. For hem och sov till halv2 då Casper kom och väckte mig för han ville gå ut och gå.

Mamma och pappa åker till Thailand idag. Gu va skönt för dom. Tråkigt! Skulle jag oxå vilja, bara åka iväg en vecka och ta det lugnt, semester, sol, bad, värme, billig massage.. mm.. hoppas dom får det bra där och fint väder.. till Nai Yang Becah tror jag det var dom skulle.. Får höra vad dom tyckte om det när dom kommer hem. När vi var i Thailand så var vi i Phuket, på Kata beach. Där var det jättefint och mysigt. Va lite mer av ett familjeställe, så det var ändå skönt. Åkte vattenskoter och körde vattenskoter för första gången. Om jag skulle åkt nu, skulle jag nog velat pröva på parasailing oxå. Vi åkte dock banana-boat när vi var där. Men både jag och Sanna är så rädd för hajar.. urss.. Daniel satt längst bak och ramlade av. Som tur är så är Daniel så lugn i vattnet, han har dykt och grejor, för om det hade varit jag eller Sanna hade vi ju fått panik!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar