Sidor

fredag 9 oktober 2009

Sotis & Selma.


Sotis har intagit plats i Selmas kattbur/koja.. som Selma brukade ligga i när vi bodde på Haga.. Men nu har Sotis hittat ett mysit krypin som hon inte verkar ge upp i första taget.. haha.. Selma brukar gå och kika in, hon kanske inte förstår varför Sotis måste ligga i just hennes myshörna.. Sotis har ju bott här hela livet, borde hon inte kunna hitta nått annat ställe? haha.. nä men Selma verkar inte bry sig så mkt..
-
Selma har fått börja vara ute.. det är roligt tycker hon. Hon kommer 9 av 10 ggr när man ropar på henne.. Då kommer hon springades från ngt håll och trippar in i huset. Bra att hon kommer när man ropar på henne så man slipper oroa sig så mkt. Sotis kanske är avundsjuk på Selma som får va ute och srpinga alldeles själv.. Eller så förstår inte Sotis att Selma är ute. Vem vet.
-
Nu ska jag fara till stan för att träffa Hannes och äta lunch.. Får se vad det blit för smarrigt. Jag har varit vaken sen 9 för jag skulle skjutsa mamma och pappa till flyget, så när ja kom hem från det så gick jag ut med Casper en snabbis sen åt jag frukost och har sett på How I met your mother. Bra serie.
-
Hoppas på att Sanna vill gå en promenix med mig sen efter jag träffat Hannes.. får se om hon vill vara med mig.. hihi.. igår fick jag passa Liam alldeles själv när Sanna for till sin massage.. Jonas låg iofs och sov i sovrummet.. men det var bara jag och Liam som pratade hemlisar tills mamma kom och hämtade mig..
-
Av nån anledning fick jag inte entra.. så alla meningar satt bara ihop och var geggigt.. Därav av alla --------... jaja.. hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar