Sidor

tisdag 13 oktober 2009

Mums, pengar, aj!

Big mistake att äta nutella som jag gjorde för några dagar sedan... jag som aldrig är sugen på godis och sånt.., kan inte sluta tänka på den goda nutellan som jag åt i torsdags och fredags.. Sen åt jag även upp Sannas nutella i lördags.. Men Goood så god den är.. vill bara ha mera.. Mjuk, krämig nutella... mmmmmm...

Måste sluta tänka på det... Sluta slut sluta sluta...

Imårse vaknade jag av att Hannes ringde mig typ tjugo över 10... Gaaah tänkte jag direkt. Jag har försvovit mig.. För jag måste börja cykla iväg halv11 och det var om fem minuter!! Lägger på samtalet med Hannes och sms:ar pappa och frågar om han kan skjutsa mig till jobbet. Han svarar: kommer. 5 minuter senare hör jag hur en bil stannar till uanför och tänker att det kan väll ändå inte vara pappa? Gick ju så fort. Men pappa var det och ut jag sprang!

När jag kom fram var kl strax efter halv11.. och Sandra noterar att jag kommit tidigt idag (eftersom jag brukar komma tidigast 10 minuter innan jag börjar, och nu var det nästan 25 min innan) jag svarar att "ja det var för jag försov mig" vilket kanske verkade konstigt i deras öron.. hmmm.. Jag gick och tog en kaffe, trippade uppför trappen och satte mig och drack den medans jag kollade på mitt lönespec. Lön på torsdag.. Sweet!

Sen imårn ska jag få köra bil till och från jobbet och på torsdag med, vilket är extra skönt eftersom jag ska till tandläkaren på morgonen sen jobbar jag kväll på kvällen.. Så den dagen hade kunnat vara oändligt dryg och lång annars.. Men nu känns det ju skönt!!

1 kommentar:

  1. registrera dig på bloggportalen.se och sedan står det hur du lägger in en "besöksräknarkod" på din blogg (i html-koden), sedan kan du kolla på din sida på bloggportalen hur många besökare du har i veckan!

    SvaraRadera