Sidor

söndag 18 oktober 2009

Sömn

Sov så länge.. det va så skönt.. Vaknade när Hannes fick för sig att gå upp kl halv9.. men sen somnade jag om igen och sov så länge så länge.. det va så skönt.. att bara kunna sova och inte ha nån stress att gå upp och fara till jobbet :)

åt nyss köttsoppa.. det va ganska gott, men mest för att stilla min hunger och jag orkade inte laga nån mat.. ska snart tvätta.. skönt att bara behöva gå en trappa ner till tvättmaskinen ist för att behöva boka tid, vänta på tiden ock kånka ner all tvätt tre trappor ner.. usch. Nästa lägenhet jag ska bo i ska ha tvättmaskin och torktumlare/torkskåp i lägenheten... Vill även ha balkong.. helst uteplats.. Det saknade jag oxå på Haga..

Sotis ligger och myser med Hannes när han ligger och ser fotboll.. Man ser henne knappt, hon är kamouflerad mot filten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar