Sidor

fredag 16 oktober 2009

Idolfredag!!

Jag hann hem.. eller nästan iaf.. kom lagom till första reklamen... men missa ingen låt iaf!

Vaknade imårse halvsent.. men det är sååå skönt att sova. Can't get enough. Åt lite potatis, korv och ägg! Mumma! Såg How I met your mother och sen for jag iväg till jobbet.. Jobb jobb.. tills jag slutade kl 8 och skyndade hem!!

Vad är oddsen att jag måste ta hand om just han igen? efter sist ville jag verkligen inte det.. men såklart att jag ska ha den "turen".. Ville bara fråga varför han ljugit så mkt och se vad han skulle svara på det. Meeen det gjorde jag såklart inte. Tycker dock att vi hellre klarar oss utan sådana surpular som han!!

jaja.. moving on. Imårn ska jag jobba.. sen efter det är jag ledig!! Ända tills måndag.. o efter det två dagar till.. Känns typ helt overkligt skönt. Jag längtar tills jag får fara till jobbet och jobba imårn så att den arbetsdagen snart är slut och jag får vara ledig litegrann... pjuuu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar