Sidor

söndag 22 november 2009

Jobbhelg.

Igår sov jag, eller sov gjorde jag inte, drog mig hur länge somhelst. Klev iaf upp kvart i 2.. och då var det ganska stressigt eftersom jag började jobba tre och skulle ut med Casper! Men jag skyndade mig och jag hann!

Kom hem, satt och såg idol.. från internet då, eftersom ja inte kunde se live :( .. men sjukt duktiga dom är.. helt galet.

Läste lite i min resebok! Jättebra info i den somsagt. Pratade lite med Hannes sen lade jag mig och kikade på tv tills jag somnade. Imårse vaknade jag, skyndade mig som vanligt och for till jobbet! Jobbade till 6 ist för 5, en extratimme. värt! Sen for jag och malin hem till henne en snabbis sen hem till mig och gjorde potatis och aborre och lite lax. Mums!

Sen såg vi nån film på canal + drama. Som skulle vara bra, men den var sådär.. inte dåligt, men seg. Handlade om rumänien på 80-talet och en tjej som skulle göra abort men det var olagligt.. det va mest det som hände oxå.. sen surrade jag och Malin lite sen skjutsade jag hem henne.

Gick ut med Capser, eller gick ut och gick ut, gick till baksidan så han kunde springa ner i skogen och göra sina behov. Blev dock en skräckupplevelse, för när Casper var klar, skall han rätt ut i skogen (vilket han ALDRIG gör) så jag ropade på han samtidigt som jag sprang mot huset och vi sprang in och låste dörren. usch säger jag bara. Sista gången jag går ut i skogen när det är kolsvart. Scary. Tänk om det var en björn som ville äta upp oss!!!

Nu ska jag gå och sova så jag är någorlunda pigg imårn när jag ska upp.. Är dock aldrig pigg när jag vaknar, även om jag sovit 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 timmar.. vilket är lite tråkigt. Känns som ouppskattat när man går och lägger sig och vill vara pigg när man vaknar så det inte är så jobbigt att gå upp.. haha.. men men.. That's life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar