Sidor

torsdag 19 november 2009

another day in paradise.

Bra låt!

Såg nyss Paradise hotel. Yes att inte Stefan åkte ut. Men hade helst velat att Andreas åkt ut. usch för han.. ingen av tjejerna som tycker om han, men han lär väll hugga nästa singelbrud som kommer in och stanna kvar ytterligare... :/ damn it.

Ska lägga mig och läsa min resebok. Sjukt intressant.. 1000 sidor tjock, men jag lusläser inte. Ska skriva några saker från den sen.. haha sjuka fakta som kommer fram som man inte vetat om..

Idag har jag för övrigt inte gjort alltför mkt.. jobbat, for hem, åt kyckling och ris.. Jag & Hannes åkte och handlade på coop. Jag köpte nutella.. det är så gött! Sen for vi hem, skulle se en film men jag gick ut med Casper och segade mig så kl blev så mkt och nu äre snart natten!

tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar