Sidor

torsdag 5 november 2009

Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Läste precis klart "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Boken var bra och hemsk... Började läsa den igår tror jag det var och har inte riktigt kunnat sluta, men nu är den utläst och jag funderar på ta en paus innan nästa bok eftersom jag blir som besatt och bara läser och läser tills den tar slut.. Jag tycker om att läsa men det är lite jobbigt att vara som besatt hela tiden när jag väl börjat läsa en bok... haha.. Iaf, när jag läst klart "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" så googlade jag Magdalena Graaf för att kika vad hon gör nu, man har ju inte hört alltför mycket från henne på senaste tiden...

Halkade in på hennes blogg om nån vill kika på den :) Är fortfarande nyfiken hur situationen ser ut nu för henne och hennes ex. Men vissa saker får man kanske aldrig veta. Verkar dock vara okej eftersom man inte hört ngt... Rekommenderar boken iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar