Sidor

lördag 7 november 2009

en vecka kvar...

Idag är det lördagen den 7e... jahooo!

Va så sjukt trött imårse.. trodde inte ja skulle ta mig ur sängen. But I did!! For till jobbet, jobbade.. Kaso på jobbet eftersom vissa tycker tydligen inte att dom behöver komma till jobbet? Sen svarar vissa inte på hela dagen när man ringer, ringer heller inte upp.. Sjukt ouppskattat. Hoppas det blir konsekvenser av sånt här beteende. Annars blir jag less. Våran dag blev ju helt fucked up. Tills snälla Elin kom och vi kände att vi va fullt team!! :)

Dagen gick iaf sjukt fort, vilket är positivt. Skjutsade hem Andrea och for till Malin för att hämta Casper. Hon va snäll snäll nog att komma och hämta Casper på frasses imårse så Casper fick sällskap hela dagen :) Dagens stjärna är Malin! Va skönt att slippa ha ångest över att hundstackarn skulle sitta hemma heeela lååånga dagen helt själv. Nu fick han ju umgås lite med Mitra och Malin ist!

Kom hem. Helt slut i hela kroppen och hjärnan. Fick lov att slänga ihop nån mat. Blev potatis och aborre på tunnbröd. Det är gott. Har tyvärr ingen bild att demostrera hur det såg ut :) haha. Är inte lite uttråkad när jag slipper äta ensam, antar det kan va därför jag bara tar kort när jag äter själv. Såg lite av arsenals match, sen Barcelonas match. Sen lite greys anatomy och nu ser Hannes Dexter och jag sitter här..

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar