Sidor

tisdag 17 november 2009

Helg!

Skyndade mig hem efter jobbet i fredags.. Lagade middag. Fläskfile och hasselbackspotatis. Jonas & Sanna va här å åt. Liam va här oxå såklart!! Såg idol, åt glass och chokladsås.. Mums.. Sen såg jag och Hannes Fredagen den 13e.. eftersom det var ju fredagen den 13e så kändes det helt rätt!
Somnade.. vaknade, frukost på sängen och presenter :) Sen flög bara dagen förbi.. Hannes gjorde lunch, köttfärssås och spagetti, sen for jag och Hannes en snabbis på ersboda, en snabbis in på h&m, en snabbis in på coop och en snabbis in på systemet.. Men alla dessa snabba besök tog längre tid än vad jag trodde. Var ju även ganska mycket folk överallt. Så jag blev stressad. Kom hem hit och jag hade redan fått besök :) Janne, Maria, Jennifer, Sanna, Jonas och Liam. Vi åt tårta och jag fick lite mer presenter :)!

Sen for alla gäster hem och jag och Hannes for till ersboda (igen) för att hämta xbox med tillbehör.. For hem, och åt lite middag som mamma lagat medans vi varit borta :) Sen skynda mig att göra mig klar. Sen kom kvällsgästerna.. Mange och Joel var först på plats, fick klirrklirr från dom :) Sen kom även Erik, Anna, Emma och Robban :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar