Sidor

torsdag 5 november 2009

Ida min ida

Har suttit och läst alla inlägg på Idas resedagbok, och även kikat på alla bilderna....Blir man lite taggad. Sjukt synd att vi inte tajmade bättre men vi lär ju hinna ses lite iaf. :) Blir även lite nervös.. många ställen (typ alla) känner ja inte igen, men när jag läser om det dom gjort vill jag ju oxå.. hur ska jag spontankomma på allt det där när jag väl är nere? Det löser sig nog!! Galet. Sjukt synd att inte jag har en lika fin kamera som ida, så att ja skulle kunna ta lika fina bilder.. haha :) men jag har en kamera iaf och det är det viktigaste!!! Påtal om kamera så har jag blivit dålig på att ta kort.. ska bättra mig så ja kan lägga upp lite mer kort här på min kära blogg.. Kortet som jag lagt upp på mig, Ida och Sara var när Ida var hemma innan hon skulle resa så festade vi lite.. först ute vid nydala sen for vi till en fest som Hannes var på.. sen ett tag på olles.. det känns som den här kvällen var igår, men den var i september... Gooood så länge sen... Så länge sen var det ju även sen jag träffade Ida.. Hmm.. Tiden går för snabbt.. Det som dock är bra att tiden går snabbt är att då är det snart nästa år.. wiie :) jaja.. ska gå ut en promenix me Casper nu.. Saknar Ida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar