Sidor

måndag 2 november 2009

60 frågor

Har snott denna frågegrej av Sanna.

60 frågor!
1. Hur gammal är du om fem år? 25 (men fyller 26 om 12 dagar å fem år)
2. Vem var den sista du träffade? Ulrika
3. Hur lång är du? 173cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Började se Harry Potter å fenixordern
5. Vem ringde senast? Hannes
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till mamma
7. Vad är helgens planer? jobba jobba och bli frisk som en nötkärna! Fira mammas födelsedag och farsdag!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? i fredags
11. Vilken ögonfärg har du? blå men lite grå
12. När vaknade du idag? 10.00 gick jag upp!
13. Har du någon gång hittat en katt? nej men jag har en katt
14. Vilken är din favoritplats? min sköna säng.
15. Vilken plats föredrar du minst? stolen på vårdcentralen där man får sitta när dom ska ta blodprov.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning.. kanske på en strand och solar!!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? alla dessa mardrömmar
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Hannes
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? svar ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, men jag vill ha en till.
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på någon? ja, på en kille när jag var i grekland med madde.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? choklad
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Shoppa, resa
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? ja
31. Vad dricker du till frukost? kaffe, oboy eller vatten!
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? ja. jag är bäst
34. Tycker du om att mysa? ja det gör jag
35. Är du beroendemänniska? vet inte vad det är
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? när jag var liten kanske
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder eller god mat
42. Äger du dyrbara smycken? ne skulle ja inte påstå
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? korv och potatismos.
45. Vem är den roligaste människan du känner? emma
46. Välj ett ärr på din kropp? har ett under läppen sen jag ramlade in i en video
47. Vad har du för ringsignal? Lars Winnerbäck - Dunkla rum
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? japp typ 2!
49. Flirtar du mycket? ne
50. Vart togs din profilbild? hos Karin.
51. Kan du byta olja på bilen? japp
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Smuts läser jag nu
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Ja
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 107. vad annars?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hur många timmar jag jobbat i oktober.
59. När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg..
60. Vilka personer utmanar du: ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar