Sidor

lördag 7 november 2009

07..

var INTE igår.

Jag & Emma i Hemavan. När vi va där, jag hon och Rasmus.
Körde bil ner.
-EMMA, AKTA RENEN!
-VILKEN REN???!!!
-DEN SOM STÅR DÄR, AKTA!!!
-VILKEN REEEEN?
Svosch så hade vi kört förbi renen och den står precis på kanten av vägen.
Bra emma. Byte av förare kanske? :)

Linn kl typ5 på morgonen efter en natts festande, kommer hemsläntrandes till stugan vi sover i...

-Jag ska till smörgåsvägen och hämta salami.

-Nej Linn det ska du inte, kom nu så går vi på efterfesten.

-Men ja ska hämta salami...

Jag går in, kommer inte ut igen.. emma går vidare. (Notering, vi bodde inte på smörgåsvägen men jag var väll för insnöad på mackor just nu så det enda jag ville ha va tydligen det.)

Sen på den resan hade vi även en som var åkrädd med bil (emma) och åkrädd med skooter (Rasmus) va äre för folk jag tog med mig till hemavan :)

1 kommentar: