Sidor

tisdag 1 juni 2010

Yran 2010

Vaknade halv7 i fredags, sen åkte vi mot Mange och hämtade upp han sen vidare mot Joel, och samlingen på haga. Var inte speciellt många vid samlingen så vi började vandra mot ängarna. Lång promenix, trevligt folk och sen framme vid ängarna. :)

Satt och kollade på Hannes matcher med Emma. Det var kallt. Mina läppar blev blå. Haha, fick som tur låna lite kläder så jag överlevde. Träffade mycket folk, väldans trevligt.

Åkte hem och åt middag med en värkande huvudvärk, gick och skulle vila men tog mig inte upp, men det va skönt att ligga och sova.. :)

Första grillningen i sverige, ack vad vi längtat efter grillat! Vi grillade hos Sanna, Jonas och Liam. Det var sjukt gott. Mmmmm.. vill bara ha mera! Sen åkte jag och Hannes mot Erik och förfest. Var mycket folk och mycket trevligt, musiktävling och gladheter!
Tyvärr var allting fullt ute på stan, men kvällen var allt som allt kung!

Här kommer en bild på min snygga pojkvän :)

(mer bilder kommer nog senare, bloggar från mors dator)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar