Sidor

söndag 13 juni 2010

Denna helg...

Helgen va jättetrevlig! Både fredag och lördag. På fredagen var jag på stan med Emma och Ida ett tag, sen for jag hem till Sanna.. Gjorde mig klar där och sen kom Hannes, sen kom Jonas.. Vi började fixa maten. Sen kom även Erik, Anna, Ida och Emma och joinade oss. Det blev drinkar, cider, öl, grillat och trevligt sällskap. Sen drog vi vidare mot Vita Björn. Efter ett tag där gick jag och Hannes och några till vidare mot TC. Fick skjuts hem av Mange vilket var otroligt skönt.

Lördag, efter en trevlig middag med mamma och pappa så cyklar jag till Sebban och hämtar lite alkohol som han snällt hade köpt åt mig. :) Sen cyklade jag och mötte Ida och vi cyklade till Emma. Nina, Linn och Jossan kom dit. Vi sjöng singstar och hade mysigt. Sen bar det vidare ut till droskan. Drygt att det regnade men var ändå sjukt trevligt. Och grattis till Emma som vann lyxsviten. Sjukt!! :)

Idag har jag bara tagit det super lugnt hemma. Liam och Sanna kom hit och vi åt söndagsmiddag. Älgstek och potatis. Trevligt!

Och sen har jag även fått en jättesuperfin bäst dator! woho. Jag är så glad. Och hannes har fixat den och formaterat om den!

Tusen tack.
Nu ska ja se klart sprängaren!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar