Sidor

lördag 19 juni 2010

Fotboll och fest

I torsdags målade jag och Hannes, det gick bra och det va ganska skoj faktiskt.. blir mer målande i veckan :) Sen kom mamma och pappa hem och vi cyklade vi ner mot stan för att äta på bishops arms. Det va supergott. Mums! Igår låg jag i sängen hela dagen och kollade på Greys anatomy. Det va så sjukt bra.. gaaaah! Spännande och ja.. allt bara. Önskar ja inte hade sett det så ja kunde se igen. haha. Sen skjutsade pappa ner mig och hannes till Jonsa på öst på stan, där dracks det lite och sågs på fotboll. Målfattigt VM, tråkigt äre. Sen gled vi ut till TC. Avslutade kvällen med en pizza. Den va så god, men ja va fortfarande mätt när jag vaknade. Idag kollar jag på Top Model. Det går något slags maraton på tv. Så det är ju trevligt. Hannes och Kristofer sitter i vardagsrummet och ser på fotboll.

Ikväll bär det av till Ålidhem och fest med frassesfolket. Det ska bli trevligt. Va länge sen ja träffade många av dom och ännu längre sen jag festade med dom!

Thats all for now
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar