Sidor

tisdag 15 juni 2010

Stadsdag

Idag for jag och Hannes på stan och åt lunch med ida och jossan. Väldigt bra ide jossan. Det va gott. Vi åt buffe på Rhodos.. Mums. Sen gick jag, Hannes och Ida och kollade på glasögon åt Hannes. Vi hittade några fina. Sen köpte jag lite smågrejer, ett prickigt paraply, en grön poncho. Tänkte bunkra upp eftersom vädret jämt är så tråkigt.

Jag längtar tillbaka till asien. Haha.
Det är sjukt skönt att vara hemma, men snart börjar vardagen på riktigt och ja känner att jag inte haft nån svensk semester riktigt. Vill åka bort till några ställen, men allt, verkligen allt är så långt bort när man bor i Umeå.

Imårn ska vi nog glida ner mot stan igen och beställa glasögonen för vi kunde inte bestämma oss..

Såg Private Practice avslutningen. Det var så hemskt. Jag grät så mkt.

Tror btw det vart jordbävning nyss. Det va sjukt. Huset skakade. Har aldrig varit med om ngt liknande. Crazy.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar