Sidor

torsdag 3 juni 2010

Utgångarna

Yes, jag har börjat komma in i svenska tangentbord nu.. Har haft problem med att skriva åäö, eftersom jag använt a och o för dom.. men nu börjar det sitta! :)

Trevligt i tisdags, lite alkohol hemma hos Sofia sen for vi ut på stan. Allstar, sen mot båten däre var liveband och Hannes mfl satt. Sen när det stängde försökte vi hitta ngt nytt men det va svårt, så vi åkte hem. Skjuts av linn, det va schyst!

Trevligt igår, först på dagen hängde jag med Sanna, Liam, Sebban och Hannes på stan sen på kvällen följde med Hannes till Sebastian där dom grillade sen cyklade jag vidare mot Sofia.. lite alkohol och mat där, det bjöds på hjort. Det var sjukt gott. Sen for vi mot Allstar, sen mot Scharinska. Träffade många som jag inte träffat på evigheter, så det va väldigt väldigt skoj!

Idag hänger jag bara här hemma med mig själv, ser lite serier och sitter lite vid datorn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar