Sidor

måndag 21 juni 2010

Grillning och spel

Efter min promenad med Casper så målade jag och Hannes litegrann. Hannes hade på tvn så han kunde höra Portugal-Nordkoreas match. Kul att det blev så himla många mål helt plötsligt, synd att ja inte såg hela andra halvlek. Vi såg dock slutet så vi hann se några mål, däribland Ronaldos.. Haha roligast hitills.

Sen kom mamma hem och jag skjutsade henne, hon skulle till obbola, först hämtade vi hennes arbetskamrat längst bort mot umedalen typ, sen handlade dom blommor och sen mot Obbola. Jag har aldrig kört dit, en gång till holmsund men aldrig till obbola. Det var tråkigare att köra hem i min ensamhet, men Hannes va hemma och klippte gräset, eller försökte men klipparn dock, så vi försöker va effektiva iaf.

Åkte och hämtade min mobil på frasses som ja glömde hos Jenny i lördags sen mötte jag upp med Elias och Ida utanför coop och vi köpte mat så vi kunde grilla. Hämtade Emma, snabbis på konsum så hon kunde inhandla kött, sen mot Ersmark. Där grillade vi, alltid lika gott!! Sen spelade vi Med andra ord, sen spelade jag, Ida & Emma alfapet. Allt spelande och tiden försvann. Vips va klockan halv12.

Nu ligger jag i sängen med min baby (datorn) och bloggar, sen ska ja se klart på True Blood som ja började se på men inte hann se klart! aaarrrgh!

Det va min kväll, och en väldigt bra sådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar