Sidor

söndag 20 juni 2010

Fest och bakis

Igår kom Kristofer hit till Ersmark på dagen, han och Hannes såg fotboll.. sen åt vi och begav oss ner mot stan. Kristofer skulle på en fest på öbacka, jag följde med Hannes till Erik och Anna ett tag innan jag gick till Ålidhem för att festa med frassesbrudarna. Mötte upp med Malin vid sjukhuset så ja hade sällskap på vägen :) Vi var hos Jenny, sen for vi ut. Jag och Malin gick/cyklade .. så vi kom fram till stan efter alla andra så alla va redan inne på TC, lång kö så vi gick till Olles. Sen fixade dock Johanna in oss på TC så då tyckte vi det va värt :) Vi traskade dit och gick på TC ist. Det va roligt! Alltid roligt att festa med Frassesbrudarna.

Idag har ja bara legat i sängen hela dagen och sett på Top model som gått på TV. det va skönt. Sen åkte jag och Hannes och hämtade Sanna, Jonas och Liam på flygplatsen och nu har vi ganska precis kommit hem. Nu är hela familjen i Ersmark, det är ju söndagsmiddag! Kristofer, mamma, pappa, Sanna, Jonas, Liam, Hannes och jag. Det är kung.

Jag önskar det ska bli bra väder i veckan. Sol och värme vill ja ha ju. Please. ge mig

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar