Sidor

onsdag 23 juni 2010

Middag & promenad i skogen bland alla miljoners mygg!

Ikväll så åkte jag och Casper iväg till Malin. Där bjöds det på mat (för mig, jag gav Casper lite vatten) det va super gott.. soppa med nån slags svamp (inte så flink på komma ihåg vad saker heter) och bröd som Malin bakat. Båda sakerna va sjukt gott. Sen blev det något jag inte heller kommer ihåg vad det hette (jag måste börja anteckna), sallad och fetaoströra tror ja.. :) Allt var superduper gott och det uppskattas ju alltid att bli bjuden på middag. Sen promenerade jag och Malin med Casper till Mariedal och hämtade Mitra och promenerade tillbaka.. Vi gick genom skogen till mariedal men myggen dödade mig, och Malin litegrann oxå :) så vi gick inte den vägen hem. Usch vet ja myggen. I nästan en och en halvtimme gick vi. Sen tjattrade vi lite innan jag styrde skeppet hemåt.

Tack för en trevligt kväll Malin :)

1 kommentar:

  1. vad gullig du är! tack själv :) det var för övrigt skogssvampsoppa och quinoabiffar ;)man kan inte komma ihåg allt! min hårbotten är inte fin idag, typ bölder av alla myggbett. Dom är onda! (både myggen och betten) haha. hoppas målningen gick bra idag! :)

    SvaraRadera