Sidor

måndag 28 maj 2012

Yran

Jag blir så less när man läst en bok. Lagt ner energi. Man tycker den är jättebra. Men sen slutar den på ett sätt som man inte vill. Precis samma känsla som när man ser en film som inte slutar som man vill. Ja, det kan ju vara svårt för en annan person att skapa något (en film eller en bok) och få alla tittare/läsare nöjda. Men man får ändå bli irriterad. Inte heller författarens ansvar på nått sätt. Meen. Åhh.

Annars så har det varit yran i helgen. Jag har bränt mig lite, haft roligt och umgåtts med trevligt folk.
I fredags hängde jag på ängarna, sen åkte jag till Rött och åt middag med Hannes och några från hans brännbollslag. Sen vart det lite fram å tillbaka innan jag, Hannes och Sebban for till Linn innan vi gick till Andreas där som andra var. Sedan fortsatte kvällen på båten (sjukt trevligt ställe, borde alltid vara där) innan vi begav oss hem.

På lördagen åkte jag till ängarna och kollade lite på brännboll. Sen blev det grillning hos Sanna, Jonas och Liam med dom, Krille, mamma och Hansi. Efter maten åkte mamma hem och Krille till stan men jag och Hannes stannade och såg Safehouse .



Jag har dock blivit dålig på ta bilder.. typ 10 bilder tagna. Bättring!

1 kommentar:

  1. HHAHAHA, neeeej. vad är det jag ser för bild. lite småkul faktiskt;)

    SvaraRadera