Sidor

söndag 20 maj 2012

CL

När jag lägger upp bilder från mobilen så blir det så dålig kvalla. Måste först ladda över dom till datorn för att det ska bli bra kvalla. Störande.

Ikväll har Mika, Linn och Maja varit här och umgåtts med mig. Vi såg CL-finalen och tjattrade på. Sjukt trevligt. Mera sånt.

Men nu ska måste jag gå och lägga mig. Vill eeente. Men börjar ju jobba om drygt 8 ½ timme. Segt.
Men sen är denna jobbhelg slut och jag är ledig två. Sweet!!

Just nu är jag lite less faktiskt. Hoppas det går över snart. Drygt att va less på jobba. Man gör ju det varje dag. Nästan..

Hade tänkt att fara på kulturnatta och kanske en snabb utgång. Men finalen drog ju ut på tiden. Så det blev inget sådant bus.
Men kanske lika skönt det. Troligen mindre trött imårn om jag bara tar mig i säng !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar